( see example ).

מודעות ממומנות

יום שבת, 16 ביולי 2011

תרשום תרשום


הנה בישבילכם משפטי תרשום תרשום !


תרשום תרשום: דיי עם הניסויים בבעלי חיים!!! (אשתו של חיים)  
תרשום תרשום: אל תרשום אל תרשום (מישהו מול הפקח שעומד לתת לו דוח)  
וואי ! איזה סרט ! - אימיול  
אני לא מבין מה כולם מוצאים בי - גוגל  
בוא נראה אותך נוגע בי - גדר חשמלית  
הסינים האלה גונבים לי את כל העבודה - בוב הבנאי  
יואו איזה משפט קטלני יצא לי עכשיו - פיתגורס  
יש לי גזים - קולה.  
הסכמתי לזה שתדפקו אותי, אבל מה הקטע עם הביצה והפרורי לחם? - שניצל  
תסגור את הדלת יהיה לך נזלת- אמא של השפן הקטן  
למה תמיד החרא מופנה רק אלי? - אסלה  
למה לא מכבדים אותי? - כרטיס ויזה.  
מכל החורים כבר יצאתם לי - מסננת  
עברתי לפארם-ויל,מרווחים שם יותר - הדוד משה  
סולמית, בואי נהרוג את האפס הזה - כוכבית  
תרשום תרשום: אני שונא מוקה! (אדון שוקו)  
אני לא רוצה לראות אותך מסתובבת עם הקוף הזה יותר! (אבא של דורה)  
אז כולה טבעתי מה קרה? מה עשיתם מזה סרט? - טיטאניק  
תרשום תרשום: נמאס לי שמנגבים אותי - חומוס  
תרשום תרשום: לא בוכים עלי - החלב שנשפך  
אם תדליק אותי אני אהרוג אותך -סיגריה  
אני מרגיש שאף אחד לא יודע מי אני באמת- איקס במשוואה ריבועית  
סבא למה העייניים שלך כל כך גדולות ?-הנכד של שימי תבורי  
אם אני לא קם אפחד לא קם !! - שעון מעורר  
תרשום תרשום: נמאס שכולם דורכים עליי!!! - שטיח  
מה המורה הזאת מתלהבת שיש לה עיניים בגב? - תלמיד מצרנוביל  
לא יוצא החוצה, למה מה תעשו?!! -ברלה ערס  
תרשום תרשום : בובה כמוך עוד לא ראיתי - צעצוע של ערס  
איזה חרא, כל הפוקימונים מתפתחים חוץ ממני!! - פיקאצו  
תרשום תרשום : תפסיקו לגעת בי! - אייפון  
תרשום תרשום : משה קרעת אותי!! - ים סוף  
כולם מסתכלים עליי למרות שאני שטוחה - פלזמה  
אמא, צאי מהמחבוא זה כבר לא מצחיק! -מרקו  
ואי יש לי רעיון גאוני איך לאמלל את הנוער של היום - בני גורן  
תרשום תרשום: עצור או שאני יורה (הגשם הראשון)  
סעמק כמה מדרגות יש בבניין הזה?! -אייסי טאוור  
הפעם אני באמת לוקח אותם לתימן - נהג חברמן  
תרשום תרשום : דיי ללחוץ עלי - העכבר במחשב

תגובה 1: