( see example ).

מודעות ממומנות

יום שבת, 16 ביולי 2011

משפטי פתיחה


מוווותק ? את הכי יפה בארץ ,שכולם בחו"ל.
מרוב שאתה יפה,בא לי לדרוס אותך בשביל לקבל פרטים
שנים אני עושה סיאנס ועדיין לא ראיתי נשמה כמוך
20 שנה אני מחבל ועדיין לא ראיתי פצצה כמוך :)
תזמיני מכבה אש כי אני שרוף עליך :)
החיוך שלך לא עולה כסף,אבל שווה זהב!
החלטתי כל יום להעיז ולעשות משהו חדש...היום זה יהיה להתחיל איתך!
התעוררתי היום בבוקר עם תחושה שמשהו טוב הולך לקרות, והנה, פגשתי אותך!
הגעתי, יש לך עוד 2 משאלות .
תקשיבי, ההורים שלי בטוח ימותו עליך, ואני חייב להודות שיש להם טעם טוב
את יכולה לצבוט אותי ? את כל כך יפה שאני צריך שתצבטי אותי כדי להאמין שאת אמיתית
אני חושב שמישהו למעלה אוהב אותי, אחרת איך אפשר להסביר את הופעתך בחיי??!!
אבדתי את המספר טלפון שלי, אפשר לקבל את שלך במקום?
את יודעת למה השמיים אפורים ? כי כל הכחול בעיניים שלך
מה בחורה נחמדה כמוך עושה בראש מלוכלך כמו שלי
אולי יש לך שיחה? אני רוצה להתקשר לגן עדן כדי להגיע להם שהם שכחו כאן מלאך
את מאמינה באהבה ממבט ראשון, או שאני אעשה עוד סיבוב ואחזור?
הקולות בראש שלי אומרים לי שאת צריכה לצאת איתי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה