( see example ).

מודעות ממומנות

יום שלישי, 20 במרץ 2012

סטטוסים גסים לפייסבוק

תקראו לי סוטה איך שאתם רוצים ... אולי לא תאמינו אבל ... מתחת לבגדים האלה ..
אני ע-ר-ו-מ-ה !!!!


איש חכם אמר פעם; ”מי שלא משלם על קונדומים, בסוף ישלם על טיטולים..”



אוולי האלכוהול הווורג אנשים אבל בואו לא נשכח כמה אנשים נולדו בזכווותו :)



בן:" היית שוכבת איתי בעד מליון דולר?"
בת :" אממ..כן."
בן:" ובעד חמש שקל..?"
בת:" מה אתה חושב שאני ?! "
בן:" אני כבר יודע מה את. רק לא סגור לגבי המחיר .."



כשטמפונים מסיימים את הלימודים הם עושים תמונת מחזור.


פעם עבדתי בדואר באה אלי בחורה כוסית אומרת לי תגיד אפשר בול? אמרתי לה בשבילך אפילו 2...



לכל הבנות שאומרות שכל הגברים אותו הדבר..
מי אמר לך לנסות את כולם ?



ילד: אמא, למה לבת דודה שלי קוראים ורד ?
אמא: כי אמא שלה מאוד אוהבת פרחים.
ילד: ומה את הכי אוהבת ?
אמא: אוי פיני, אל תדבר שטויות


ללכת בלי מגן באייפון זה כמו סקס בלי קונדום, הכי כיף בעולם אבל מפחיד רצח (:



"אחי החנות שלך פתוחה"
"דבר עם חברה שלי היא אחראית משמרת"

תגובה 1:

  1. היי, אני לאה גרבי, אני כאן כדי להפיץ את הבשורה הטובה הזו לכל העולם על איך החזרתי את אהבת בעלי. הייתי מוטרד כשאהבה שלי עזבה אותי לילדה אחרת בחודש שעבר, אבל כשמצאתי חבר שהכיר לי את דוקטור אלאבה השליח הגדול, דיברתי איתו על הבעיה שלי, איך בעלי עזב אותי ואיך אני צריך להשיג עבודה בחברה גדולה מאוד. הוא פשוט אמר לי שהגעתי למקום הנכון שאקבל את משאלת ליבי ללא כל תופעות לוואי. הוא אמר לי מה עלי לעשות אחרי שזה נעשה, ביומיים הקרובים, אהבתי התקשרה אלי בטלפון ואמרה לי תירוצים לחיות לפני עכשיו ובשבוע שלאחר מכן אהבתי התקשרה אלי להתפלל לסליחה, הייתי הוזמנתי לראיון בחברה המועדפת עלי נדרשתי לעבוד כמפקח. אני כל כך שמח ומום שאני צריך לומר לכל העולם על האופן שבו ד"ר אלאבה עוזר לי להעניק לב לבי. ד"ר אלאבה הוא מומחה בכל מיני כישופים וקסמים טובים. אם אתה זקוק לעזרה כלשהי צור קשר עם ד"ר אלאבה בכתובת הדוא"ל הבאה: dralaba3000@gmail.com
    אני מאחל לך את הטוב ביותר

    השבמחק