( see example ).

מודעות ממומנות

יום שבת, 21 באוגוסט 2010

משפטי אהבה

משפטי אהבה

אהבה היא כמו סוכר, ממתיקה כל רגע מר.
נגעתי בבוץ התלכלכתי, נגעתי בקוץ נדקרתי, נגעתי באש נשרפתי, נגעתי בך התאהבתי
רק הגעגוע מזכיר ללב, את מי באמת אתה אוהב(רוני)
"פעם באת אלי ושאלת אותי מי יותר חשוב לך החיים שלי או אתה אמרתי לך החיים שלי והלכת עצוב מבלי לדעת שהחיים שלי זה אתה"
כדי לכבות שריפה צריך כבאים, כדי לכבות אהבה צריך קנאים
"אהבה היא כמו ורד- יפה, אבל דוקרת" (נוי בר)
מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה ונהרות לא ישטפוה
אהבה היא 4 אותיות, 3 הברות, 2 מטומטמים, ולב שבור אחד
אהבה היא הלב של הנשמה
אהבה היא כמו שעון חול, שבו הלב מתמלא והמוח מתרוקן
אם תרצה להיות נאהב, אהוב!!!
אני אוהב אותך לא בגלל מה שאת, אלא מה שאני, כאשר אני נמצא איתך
בשביל לכבות שריפה צריך כבאים בשביל לכבות אהבה צריך קנאים
זוג מושלם אפשר למצוא רק בחנות נעליים
לימדו אותי שבשבוע יש 7 ימים ולימדו אותי שביום יש 24 שעות ולימדו אותי שבשעה יש 60 דקות אבל לא לימדו אותי ששנייה בלעדיך זה נצח!
אהבה היא כמו יו יו. מקפיצה אותך למעלה ומטה עד שראשך מסתחרר
אהבה היא כמו אוטובוס. אם לא תתפוס אותה מהר, היא תברח
משפט פתיחה טוב מגיע בדיוק דקה אחרי שעשית מעצמך אדיוט מוחלט
אהבה היא כמו מבחן אמריקאי. יש הרבה אפשרויות אבל רק אחת מהם נכונה
אהבה היא כמו מבחן. זה לא משנה אם הצלחת או נכשלת, בכל מקרה .למדת והתקדמת
חיוך שלך לא עולה כסף,אבל שווה זהב!
אם כל פעם שהייתי חושב עלייך היה נופל כוכב לא היו כוכבים בשמיים
אם לאהוב אותך זאת טעות אז אני לא רוצה ליהיות צודק!
אהבה היא כמו אש - או שהיא מחממת או שהיא שורפת
האהבה היא כמו גילוח - לפעמים הולך חלק ולפעמים נחתכים
האהבה היא כמו טלויזיה - יש הרבה אפשרויות רק תבחר את מה שמתאים לך
האהבה היא כמו חשמל - לפעמים יש הפסקות
האהבה היא כמו נצח - גם לנצח יש סוף
האהבה היא כמו שמים - אין לה גבולות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה